تکنیک های ارگاسم چندگانه در مردان ؛ پاورقی دنباله دار کتاب مرد چند ارگاسمی (بخش دوم )

بازدید: 574 بازدید

تکنیک های ارگاسم چندگانه در مردان ؛ پاورقی دنباله دار کتاب مرد چند ارگاسمی (بخش دوم )

شناسایی بدن و آگاهی از درجه انگیختگی تان در رسیدن به وضعیت چند ارگاسمی ضروری است. بهترین عشاق از امیال خود و شریکشان آگاه اند ما در فصل  “شریک خود رابشناس” در مورد اینکه چگونه نیازهای شریکتان را برآورده کنید بحث خواهیم کرد اما پیش از آن بهتر است بدایند چطور خود را راضی کنید. ما در این بخش به طور خلاصه واقعیت های اساسی در مورد ساختار جنسی، انرژی انگیزش انزال و ارگاسم سخن می گوییم و نهایتا یک سری پیشنهاد به شما می دهیم تا پتانسیل کامل خود برای لذت بردن را بشناسید.

پاورقی دنباله دار کتاب مرد چند ارگاسمی (بخش اول )

بدن شما

بسیاری از مردان وقتی در مورد تمایل جنسی شان فکر می کنند در اصل به آلت تناسلی شان فکر می کنند. این محدوده درست از زمانیکه مشخص ترین بخش از ساختار جنسی ماست، یک محدوده درست است. عجیب اینجاست که هنوز ناداشته ها و اسرار زیادی در مورد این عضو ظاهرا ساده وجود دارد. برای شروع این را بگوییم که هیچ استخوان یا عضوی در کار نیست و شما مثل عضله های بازو نمی توانید آن را بزرگتر کنید هرچند حدود چهار سانت از آلت تناسلی شما داخل بدن شما قرار دارد و همانطور که در بخش بعدی توضیح می دهیم، امکان قوی کردن این عضله برای نعوظ قوی تر و ارگاسم قوی تر و کنترل انزال بهتر وجود دارد. ازآنجاییکه بسیاری از مردان درگیر اندازه آلت خود شدند و حتی برخی نیز عمل بزرگ کردن آن را انجام می دهند بهتر است کمی در این مورد بحث کنیم.

در سرتاسر تاریخ بشر بسیاری از مردان تلاش کردند تا به اصطلاح مردانگی شان را بهتر کنند و حتی تایوییست ها هم روش خودشان را دارند که ما در بخش هشتم به آن می پردازیم. اگر تمرین کونگ فوی جنسی را انجام بدهید تایید می کنید که به اندازه کافی برای زنان مرد هستید اما اگر هنوز هم درگیر اندازه آلت خود هستید قبل از اینکه سراغ جراح پلاستیک بروید (اندازه آلت تناسلی به طور میانگین چقدر باید باشد؟) را بخوانید

مراحل نعوظ

بسیاری از مردان عقیده دارند که یا نعوظ می شوند یا نمی شوند. تحریک شده هستند یا نیستند. در زمان جوانی ما مسیرهایی را پیدا می کنیم که در آنها بیشتر و وسیع تر نعوظ می شویم و همین امر تمایز میان مراحل انگیختگی را سخت می کند. هرچند تاییوییست ها اشاره کردند که در اصل چهار مرحله نعوظ وجود دارد:

یک- ثبات

دو- تورم

سه- سختی و سفتی

چهار- گرما

نعوظ یک رفتار ایستا نیست اما تحت تاثیر پروسه ای قرار می گیرد که در آن درجه انگیختگی نشان داده می شود. پزشکان غربی به تازگی این چهار گام در نعوظ را تایید کرده اند اگرچه اصطلاح ها تکنیکی تر است. مربی درمانگر تایو این چهار گام را به این صورت شرح می دهد

در گام اول آلت شما شروع به حرکت و راست شدن می کند.

در گام دوم راست است ولی سفت نیست، آنقدر محکم و سفت نیست که وارد واژن شود مگر اینکه شما از تکنیک دخول آرام استفاده کنید.

در گام سوم راست شده و سفت است

و در گام چهارم سفت و واقعا داغ.

آخرین گام زمانی است که بیضه های شما به بدن شما می چسبد (جمع می شوند) اینکه شما وقتی در مرحله سوم از نعوظ هستید (آلت راست و سفت) از انزال خودداری کنید بسیار ساده تر است. هدایت انرژی سکس به شما کمک می کند تا آلت را به مرحله آخر ، سفت و داغ برسانید، آرامش هم ضروری است اما وقتی که به نگرانی هایتان فکر میکنید وضعیت انفجاری گام چهارم و انزال قریب الوقوع است.

انزال مردان

خروج منی از بدن مرد در دو مرحله اتفاق می افتد. در مرحله انقباضی، پروستات به مجرای ادرار متصل می شود و منی را درون آن می ریزد. در روش برون ریز، منی از مجرای ادرار به سمت آلت حرکت میکند. وقتی ارگاسم پی در پی دارید

انقباض های لگنی لذت بخشی را تجربه می کنید که ما آن را مرحله ارگاسم انقباضی می نامیم که بدون انزال به صورت یک حسگر لرزشی در پروستات شناخته می شود. گرچه برخی از مردان طب یک جلسه سکس چندین انزال دارند (بین نوجوانان شایع تر است) تا به حال روشن شده است که این هردو کاملا با هم فرق دارند ؛ ارگاسم پی در پی بدون انزال و انزال پی در پی. همینکه کاملا انگیخته می شوید چند قطره از ترشح شفاف از آلت شما بیرون می ریزد. این پیشاب از پروستات و سایر غدد می آید مثل غده کوپر که این غدد ترشحی قلیایی تولید می کنند که برای لغزاننده کردن مجرای ادرار و صاف کردن مسیر اسپرم استفاده می شود. تایوییست ها این مایع را آب می نامند که با شیر یا منی فرق دارد. این ترشح کاملا طبیعی است و نشانه رسیدن به ارگاسم انقباضی است و ممکن است تعدادی اسپرم هم در آن باشد. این مرحله پیش انزالی است که در جلسات آموزشی سکس در موردش هشدار می دهند و بهتر است در این مرحله از کاندوم استفاده کنید حتی اگر نمی خواهیدانزال شوید. هرچند اگر ارگاسم بدون انزال هم داشته باشید احتمال حاملگی بدون برنامه شریکتان خیلی کمتر است.

وقتی انزال نمی شوم منی کجا می رود؟

منی تجزیه و جذب بدن می شود؛ درست مثل اسپرمی که جذب بدن مردی شده که عمل وازکتومی داشته است. هرچند تاثیرات تکنیک های تایوییست ها خیلی با تاثیرات وازکتومی بر بدن مرد فرق دارد. با عمل وازکتومی مجرای vas deferens از بالای بیضه ها بریده می شود و اسپرم هیچ جایی ندارد که برود. این اسپرمها ناگاه جذب می شوند اما بسیاری از مردان از احساس شلوغی و سنگینی در بیضه ها و لگنشان شکایت می کنند. اگر شما هم عمل وازکتومی داشته اید مهم است که تمرین سیگنال های بیضه (فصل هشت) را انجام دهید و انرژی جنسی خود را به حرکت درآورید.

هردو روش به بدن کمک میکنند تا اسپرم جذب شود و از هرگونه احساس انباشتگی و سنگینی بکاهد. انقباض غیرارادی در فاز ارگاسم انقباضی که با تمرین بدون انزال تجربه اش می کنید از پروستات هم سیگنالی می فرستد که به کاهش انباشتگی اسپرم و حفظ سلامت پروستات کمک می کند.

آیا انزال به من آسیب می رساند؟

تایوییست ها تکنیک های ارایه شده در این کتاب را برای هزاران سال آزموده اند بدون اثر جانبی منفی در ضمن بهبود سلامت و طول عمرشان ، در هیچ یک از تجربیات پزشکی مان شاهد مردانی نبوده ایم که از لحاظ جنسی کاربریشان را با پیروی از آزمایش ارگاسم پی در پی از دست بدهند.. دان و تروست در مطالعات خود در مورد مرد چند ارگاسمی اعلام کرده اند که سوژه های ما هنوز سختی های نعوظ یا انزال خود را بهبود نبخشیده اند. مردان مسن چند ارگاسمی در گروه ما بعد از یک یا دو ارگاسم به نعوظ ثابت و محکم رسیده اند.

یافتن راه حل

منی کجا می رود؟

انزال نداشتم ولی نعوظ هم نداشتم. داستان چیست؟ یک چیز دیگر برای منی کنار انزال یا جذب بدن شدنش ممکن است پیش بیاید. همانطور که مشغول تمرین های تایو هستید گهگاه ممکن است ارگاسم بدون انزال هم داشته باشید اما بدون نعوظ. اگر این روند با کاهش انگیختگی شما پیش می آید احتمالا انزال رو به عقب داشته اید. در این حالت، منی به درون مثانه شما بازمی گردد و از طریق ادرار شما و به شکلی بی خطر از بدنتان خارج می شود. تا زمانیکه نعوظ نداشته اید و اسپرم خود را از دست می دهید (از طریق ادرار) تمرین را درست انجام نداده اید. همچنین بدانید که در آنچه که مهم است بدانید این «: این مسیر آسیبی به خود وارد نکرده اید. هارتمن و فیثیان در این باره توضیح می دهند است که به بدن شما وقتی انزال رو به عقب اتفاق می افتد، زیان آشکاری وارد نمی شود. همه آنچه که اتفاق می افتد این است که اگر انزال کامل باشد آلت شل می شود مثل همیشه. اگر نعوظ خود را از دست بدهید و برایتان عجیب باشد می توانید در یک فنجان ادرار کنید. اگر مایع تیره باشد انزال شما روبه عقب است. ضرورت انجام این تست زمانی است که شما تمرین را انجام می دهید و این عمل در طول یک شب عشقبازی ممکن است بالینی به نظر برسد.

در وبلاگ الوکاندوم بخوانید: راه های درمان زود انزالی آقایان

ارگاسم مردان

ارگاسم مرد در پرتگاه انزال واقع شده است. اگر شما برای ارگاسم عجله کنید از لبه پرتگاه به درون دره عمیقی می افتید که بی حسی پس از انزال نام دارد. هرچند بسیاری از مردان پس از انزال هم حس لذت دارند اما بیشتر آنها در شیب انگیختگی خود قرار دارند و مجبورند که به کندی به حالت عادی ارگاسم برگردند.

بین پنج تا ده انقباض انزالی قوی کاملا لذت بخش هستند؛ در غیر اینصورت بسیاری از مردان تمایلی ندارند انزال انقباضی را هدف لذت خود قرار دهند. ارگاسم با انزال ممکن است مثل یک سواری پرهیجان باشد اما پس از آنکه شما حرکات آکروباتیک ارگاسم چند گانه را تجربه می کنید وضعیت پس از انزال از نظر شما معمولی و در مقایسه با دیگری پس از آنکه ارگاسم تدریجی دارم حس میکنم سوار یک ترن هوایی یک ساعته ام

چطور می توانم ارگاسم پی در پی داشته باشم؟

با هر آمیزشی که داشته اید از نظر جنسی تحریک شده اید، چه ذهنی چه با نشانه ای از معشوقتان، چه با صدای او و یا تماس بدنی اش. با آزمایش بر روی پسران بالغ می توان گفت که وزش باد هم برای تحریک آنها کافی است. عموما این نوع تحریک منجر به نعوظ می شود و با افزایش انگیختگی شما از مرحله هیجانی گذشته و به فاز انقباضی می رسید. فاز انقباضی مثل یک چیز حیاتی در جاده است. یک مسیر به انزال و مسیر دیگر به ارگاسم پی در پی ختم می شود. در فاز انقباضی شما مجموعه ای از انقباض های پروستاتی را حس می کنیدکه بین سه تا پنج ثانیه طول می کشد و همین ارگاسم های لگنی لذت بخش را ارگاسم هایی در فاز انقباضی می نامیم. اگرچه شدت این نوع ارگاسم ها متنوع است و اغلب می توانند شدتی شبیه شدت ارگاسم های منظم انزالی داشته باشند که در ابتدا ممکن است ملایم باشند. حالا وقت آن رسیده که حقیقت را بیان کنیم؛ به جای ادامه حرکت به سوی نقطه بی بازگشت که باید با انزال از آن عبور کرد. توقف کنید و یا در غیر اینصورت انگیختگی لحظه ای خود را کاهش دهید- طول مدتش آنقدر باشد که بتوانید درجه انگیختگی خود را کنترل کنید- شما همچنین می توانید عضله pc را که دورتادور پروستات در حال لرزیدن است فشار دهید که به شما در کنترل این ارگاسم کمک میکند. عقب راندن این انرژی از دستگاه تناسلی و هدایت به سمت ستون فقرات (همانگونه که در بخش بعدی توضیح خواهیم داد( به شما در کاهش فشار برای انزال کمک می کند) در این روش درجه هیجان شما بآرامی کم می شود تا آمادگی برای ارگاسم بعدی. انگیختگی شما با ارگاسم پی در پی شبیه موجی است که ارتفاع می گیرد و سپس به جای توفنده بودن مدام در حال رفت و آمد است تا به حد اعلای خود برسد.

یک نکته مهم: اگر شما تلاش می کنید تا ارگاسم فاز انقباضی داشته باشید فرصت خوبی است که از اوج لذت انزال داشته باشید. بسیاری از مردان دریافته اند که باید جلوی انگیختگی خود را پیش از رسیدن به ارگاسم در فاز انقباضی بگیرند و آرام باشند. بسیاری از مردان چند ارگاسمی ابراز داشته اند که از نظر ذهنی ارگاسمی بدون انزال داشته اند به جای آنکه انزال داشته باشند. نظر ما اینست که تا آنجا که امکان دارد به اوج مرحله انزال که اجتناب ناپذیر است نزدیک بمانید به همان صورتی که در ارگاسم فاز انقباضی توضیح دادیم- بدون آنکه به انزال برسید. در این حالت شما لذت و پراکندگی انقباض های پروستات، عضله pc و اسفنکتر مقعد را حس خواهید کرد.

اینکه برای تجربه ارگاسم های فاز انقباضی چقدر باید به هم نزدیک باشید بستگی به خودتان دارد. اگر شریکتان نیز چند ارگاسمی است شما امواج لذت رضایت بخش را می چشید که همین امر به شما کمک میکند تا امیال جنسی تان را متعادل کنید چرا که هر دو پتانسیل رسیدن به اوج لذت جنسی را دارید. نیازی نیست نگران باشید که اول باید شریکم ارگاسم داشته باشد و بعد من

یک مشکل بد!

اگر در جداسازی ارگاسم و انزال به مشکل برخورده اید، می توانید انرژی جنسی خود را پیش از ارگاسم به ستون فقرات خود هدایت کنید. براساس تعالیم تایو راه حل واقعی برای لذت سراسری و سلامتی بدن، گردش این انرژی جنسی در سرتاسر این مسیر است. وقتی شما این انرژی را به بالا هدایت می کنید ممکن است دریابید که احساسات تحریک شده جنسی در ذهن یا سایر بخش های بدنتان یا حتی تمام آن دارید. فشار غیرارادی ماهیچه pc به شما کمک میکند تا حساسیت لگن خود را بهبود بخشید و ارگاسم فاز انقباضی را کنترل کنید، وضعیتی که در آن پروستات دچار گرفتگی های غیرارادی لذتبخش می شود. وقتی به اوج مرحله انزال می رسید، در پروسه یادگیری بارها تجربه اش می کنید، یا حتی اگربعد از آن را هم تجربه کردید ناامید نشوید. از انقباض لذت بخش آلت خود که همراه با انزال است لذت ببرید و بدانید که همیشه فرصت دیگری برای رسیدن به اوج بعدی هم وجود دارد. به یاد داشته باشید که تمرین با خود و شریکتان زمانبر است.

تفاوت میان ارگاسم چندگانه و ارگاسم سراسری چیست؟

هر ارگاسم تناسلی به پراکندن فشار ناشی از انرژی جنسی و جریان خون افزایش یافته در لگن کمک میکند. چندین ارگاسم لگنی بدون انزال فوق العاده لذت بخش اند و این انرژی همچنان که شما ظرفیت ارگاسمیک خود را بهبود می بخشید بی شک می خواهید که این ارگاسم های لگنی را به تمام اعضای بدن خود گسترش دهید که همین نکته، راز اصلی تعالیم تایوست.

ارگاسم های سراسری با انتشار ارگاسم لگنی از فاز ارگاسم انقباضی شروع می شوند اما، به جای حفظ انرژی جنسی (و نیز لذت بخش) در لگن، شما آن را به سمت ستون فقرات خود می رانید و به سمت مغز خود و نهایتا سراسر بدنتان؛ به همان صورتی که ما گام به گام در بخش بعدی نشانتان می دهیم.

بسیاری از مردان حتی نمی دانند که می توانند به این اوج های جنسی برسند. نه تنها یک ارگاسم را تجربه می کنند (همان انزال) که این مردان تقریبا این نوع ارگاسم را در اندام جنسی شان تجربه می کنند.

برای اینکه ارگاسم اتفاق بیفتد یک نیروی کامل از سیستم عصبی سراسر بدن نیاز است تا بر اعضای جنسی متمرکز شود. هر ارگاسم موفق به جریان خفیف از انرژی برقازیستی احتیاج دارد که متحرک و به سمت آلت تناسلی و واژن- کلیتوریس- هدایت شود

ارگاسم سراسری دقیقا شبیه چیست؟

هرکسی این اوج ارگاسمیک را به روشنی و به طور متفاوت تجربه میکند که وصف آن در سخن نمی گنجد.

به حدی است که افراد برای وصف آن به زبان عجیب و غریب پناه می برند (استفاده از عبارت های مثل یکی شدن با هستی) که اگر تجربه اش را نداشته باشید فهمیدنش سخت است. هرچند مردم به طور معمول بیشتر حسهای سخت چون گرما، صدا، لرزش یا توقف را در سراسر بدن حس میکنند. برای آنکه بدانید چه حسی باید داشته باشید تعریف ما از خلال توصیف های مردانی که ارگاسم های سراسری داشته اند است که. یکی از آنها اینگونه توصیف می کند در حال عشقبازی بودیم و من فکر کردم می خواهم نفس عمیق بکشم و همانطور که داشتم نفس عمیق می کشیدم سرم شروع کرد به صدا دادن. صدایی شبیه به جرقه های کوچکی که وارد سرم می شوند و به پشت گردنم می روند. من شروع کردم به حرکت عقب و جلوی سرم و تقریبا فکر کردم که میخواهم سرگیجه بگیرم و واقعا خوب بود. باخودم فکر کردم اگر این حالت ادامه داشته باشد بهتر است سرم را بلند کنم. این وضعیت حداقل یک دقیقه طول کشید و یک ارگاسم طولانی بود و سرم مدام زنگ می زد و می رفت و می آمد و بدن فریبکار صدادارم مثل یک زنگوله بود.

نفر بعدی اینطور می گوید: مثل این بود که در اندام تناسلی ام جمع شده است. تمام بدنم شروع به لرزیدن کرد و فکرکردم خب،

نمی دانم داستان چیست. در ابتدا احساس خطر کردم ولی بعد حس خوبی داشتم و فقط آرام بودم و اجازه دادم ادامه انگیختگی جنسی رو به رشد حالت ارگاسم انزالی پیدا کند

ارگاسم های چند گانه گسسته و مداوم

اشاره به این مساله مهم است که ارگاسم های سراسری آنقدر شدید هستند که اغلب فهمیدن اینکه کجا شروع و تمام می شوند سخت است. امواج لذتی که شما تجربه می کنید هرتلاشی را فقط برای سطح فراهم میکند. تحقیقات آزمایشگاهی هارتمن و فیثیان (فصل 1) پیشنهاد می دهد که مردان و زنان در واقع می توانند دو نوع ارگاسم را داشته باشند. شما با ارگاسم چند مرحله ای اوج ارگاسمیک را تجربه می کنید و در نهایت ارگاسم فروکش میکند. اما پس از آن یک ارگاسم دیگر از پی خواهد آمد. با ارگاسم مداوم شما اوج ارگاسمیک را تجربه می کنید که ممکن است شدت و ضعف داشته باشد اما به طور کامل از آن حالت خارج نمی شوید. هارتمن و فیثیان این دو نوع متفاوت از ارگاسم را با بررسی ضربان قلب ثبت کرده اند. در ارگاسم چند مرحله ضربان قلب به شکل اصلی خود می رسد(حدود هفتاد ضربان در دقیقه) در خلال ارگاسم ها. در ارگاسم مداوم ضربان قلب به اوج خود می رسد بی آنکه بین ارگاسم ها کاهش پیدا کند) شکل 9، صفحه 98 (. نهایتا اینکه هردو ارگاسم را می توان به هم آمیخت تا به ترکیبی از اوج های و امکان های بی شمار رسید.

آمیزش و معنویت

اگر تمرین duo را با شریک خود انجام می دهید ممکن است این حس به شما دست دهد که انرژی جنسی تان در بدن یکدیگر به گردش درمی آید. تا جاییکه حس میکنید مرزهای جسمانی در بدن شما طب شده است. بسیاری از مردان این یگانگی با شریک را در طول یک عشق بازی غیر عادی صمیمی تجربه کرده اند.

شما با کونگ فوی جنسی می آموزید که چگونه به این نقطه برسید چه با شریک چه تنهایی. این همبستگی جنسی با دیگری یا حتی میان خودتان و هستی به واقع منجر به انتقال به مرحله آگاهی می شود و به همین دلیل است که تمایل سکس در شرق اغلب به عنوان بخشی از راه روحانی نگریسته شده است نه آنچه که مخالف روح است. ما در فصل پنجم در مورد ارتباط میان تمایل جنسی و معنویت صحبت خواهیم کرد.

یک مرد چند ارگاسمی

اکنون که شما آگاهی بیشتری از تمایل جنسی خود و پتانسیل واقعی آن دارید؛ وقت آن رسیده که چند ارگاسمی شوید. برای کسب این توانایی نیاز است که قدرت و حساسیت جنسی خود را افزایش دهید. بسیاری از مردان که این تمرین ها را انجام می دهند طب یک یا دو هفته ارگاسم پی در پی را تجربه خواهند کرد و در طول سه تا شش ماه استاد انجام آنها خواهند شد. بعضی با انرژی و حسگرهای جنسی قوی این وضعیت را در همان مرتبه اولی که انجام می دهند تجربه می کنند در حالیکه برخی دیگر که انرژی یا حسگرهای ضعیف تر دارند ممکن است مدت زمان بیش از شش ماه را تا رسیدن به ارگاسم پی در پی پشت سر بگذارند. رسیدن به هدف به فداکاریتان در تمرین بستگی دارد. ما به طور تخمینی یک چارچوب زمانی را به شما می دهیم اما مهم ترین چیز آن است که دلسرد نشوید. اگر وضعیت خود را حفظ کنید به دستش می آورید.

پاورقی دنباله دار کتاب مرد چند ارگاسمی (بخش اول )

دسته‌بندی سلامت جنسی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط در واتس اپ
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت