تکنیک های ارگاسم چندگانه در مردان ؛ پاورقی دنباله دار کتاب مرد چند ارگاسمی

بازدید: 274 بازدید

تکنیک های ارگاسم چندگانه در مردان ؛ پاورقی دنباله دار کتاب مرد چند ارگاسمی (بخش اول )

اصلاً ارگاسم متعدد مردان چیست؟

ارگاسم متعدد مردان وقتی است که مردي بتواند در حین رابطه جنسی بدون رسیدن به انزال، چندین ارگاسم را تجربه کند. حال اگر شما قبلاً هیچوقت در مورد آن نشنیده اید، شاید این ادعا غیرمنطقی بنظر برسد…

قطعاً شما چیزهایی در مورد تجربه ارگاسمهاي متعدد در زنان شنیده اید، اما مردان!… آیا اصلاً امکانش هست؟

خوب اجازه دهید در جواب شما قاطع بگوییم. « بله »

مردان قطعاً میتوانند چندین ارگاسم را تجربه کنند و کاملاً روراست میگوییم که این مهارتی است که هر مردي باید فرا بگیرد، اما متاسفانه اغلب مردان حتی متوجه نمیشوند که چنین چیزي امکانپذیر است. و بویژه این مسئله از آن رو باعث تاسف است که تنها کاري که شما باید بکنید تا ارگاسمهاي متعدد را تجربه کنید آن است که چند چیز ساده را انجام دهید که قرار است در این مقاله و کتاب به طور کامل آنها را توضیح دهیم.

ارگاسم متعدد چطور عمل میکند

روند ارگاسم کامل در مردان کمی پیچیده است بنابراین ابتدا باید تعریف مختصري از این مسئله ارائه دهیم، سپس میتوانیم به عمق عناصر مختلف مرود نیاز و لازم براي ارگاسم متعدد برسیم، و در نهایت، تمام مطالب را جمعبندي کرده و به توضیح کاملی از چگونگی وقوع ارگاسم متعدد برسیم.

بنابراین لطفاً صبور باشید و همه مطالب را به دقت از اول تا آخر بخوانید.

حال بیایید مرور را آغاز کنیم…

روشی که یک مرد به وسیله آن ارگاسمهاي متعدد را تجربه میکند، با متوقف کردن انزال درست قبل از رخ دادن آن با استفاده از عضله اي در قسمت پایین آلت (بعداً توضیح بیشتري خواهیم داد) رخ میدهد. انقباض این عضله لولهاي که که مایع منی از آن عبور میکند مسدود کرده و بنابراین مانع انزال میشود.

وقتی انزال متوقف شد، (با چند تکنیکی که در ادامه خواهیم گفت) میتوان ارگاسم بدون انزال را تجربه کرد. بعد از تجربه ارگاسم میتوانید بدون از دست دادن سفتی آلت به رابطه جنسی ادامه دهید و دوباره به ارگاسم بعدي برسید.

اگر دوست دارید میتوانید این مرحله را چندین مرتبه دیگر تکرار کنید تا چندین ارگاسم را در یک جلسه رابطه جنسی تجربه کنید.

بنابراین این خلاصه این روند بود…

اصولاً شما مانع انزال میشوید، و ارگاسم بدون انزال را تجربه میکنید، و سپس با نعوظ کامل به رابطه جنسی ادامه میدهید و این روند را هرچند بار بخواهید تکرار میکنید.

حال بیایید وارد جزئیات نحوه دقیق وقوع این روند شویم…

عضله جادویی

در بالا به عضله اي اشاره کردیم که میتواند براي جلوگیري از ارگاسم بکار رود. عضلهاي که از آن سخن گفتیم عضله پوبوکوکسیگوس یا به طور خلاصه، عضله پیسی است.

برخی معتقدند که در واقع عضله اي به نام عضله بیسی است که مانع انزال میشود اما نام عضله واقعاً هیچ تاثیري بر نتیجه کار ندارد، بنابراین ما آن را پی سی می نامیم.

حال اجازه دهید بگوییم چطور میتوانیم عضله پی سی را بیابیم…

عضله پیسی در پایین آلت زیر کیسه بیضه قرار گرفته است. سادهترین راه براي تشخیص آن در حین ادرار است… در حالی که مشغول ادرار کردن هستید متوجه میشوید که میتوانید ادرار را متوقف کنید.

نحوه متوقف کردن ادرار به وسیله منقبض کردن عضله پیسی است. و همانطور که بعداً بیشتر توضیح میدهیم، به همان شکلی که ادرار را متوقف میکنید، میتوانید انزال را متوقف کنید، بنابراین باید دقیقاً محل قرارگیري عضله پیسی را بشناسید.

اگر هنوز دقیقاً مطمئن نیستید که آن را یافته اید یا نه، دوباره بخش بالا را مطالعه کنید.

کگل

براي آنکه بتوانید چندین ارگاسم مردانه را تجربه کنید، باید عضله پیسی خود را قوي کنید. عموماً عضله پیسی مردان به طور طبیعی آنقدر قوي نیست که مانع انزال شود. بنابراین به همین دلیل است که باید آن را تمرین دهید.

نام تمرینات عضله پیسی که معمولاً از آنها استفاده میشود، تمرینات کگل است. مزیت تمرینات عضله پیسی (یا تمرینات کگل) آن است که انجام آنها بسیار ساده است…. نیازي به هیچ ابزار خاصی ندارید، نیاز به زمان زیادي ندارید، و میتوانید هرجایی این تمرینات را انجام دهید.

تمام تمرینات کگل شامل منقبض کردن عضله پیسی و رها کردن این عضله میشود.

بهتر است قبل از شروع تمرینات اصلی، به نحوي این عضله را گرم کنید مثلاً حوله گرمی را به مدت 15 ثانیه به دور آلت بپیچید یا انقباضات بسیار ملایمی را انجام دهید. برخی ترجیح میدهند عضله را گرم نکنند، اما این کار خطر آسیب دیدن را کاهش میدهد.

قبل از آنکه وارد تمرینات واقعی شوید، باید یادآوري کنیم که در هنگام شروع تمرینات، باید زمانی را نیز صرف استراحت این عضله کنید.

نباید در انجام این تمرینات زیاده روي کنید و فرصت استراحت به عضله پیسی ندهید. براي شروع بهتر است حداقل یک روز در هفته به عضله خود استراحت دهید. یادتان باشد که روند رشد عضله در زمان استراحت اتفاق میافتد نه در زمان تمرین، بنابراین بدون استراحت

تقویت عضله پیسی به سختی صورت میگیرد. و بالاخره… براي رسیدن به نتیجه صبور باشید. ممکن است بین یک هفته تا یک ماه طول بکشد تا عضله پیسی

شما به سطح مقاومت لازم براي تجربه موفق ارگاسمهاي متعدد برسد.

راه های درمان زود انزالی را در وبلاگ الوکاندوم بخوانید.

تمرین عضله پی سی

حالا چند روش مختلف براي تمرین دادن عضله پیسی وجود دارد که ارزش امتحان را دارند.

اجازه دهید سه نوع تمرین عالی کگل یا تمرین عضله پیسی را برایتان توضیح دهیم…

لطفاً به یاد داشته باشید: این تمرینات را در حین ادرار کردن انجام ندهید. براي تاکید بر این مسئله… در حین انجام این تمرینات نباید در حال ادرار کردن باشید. نحوه دقیق انجام این تمرینات در ادامه آمده است.

 

تمرین اول: تمرین سریع

همانطور که احتمالاً حدس زدهاید، این تمرین سریعترین تمرین است. و به شکل زیر انجام میشود…

  1. عضله پیسی خود را تا حد ممکن منقبض کنید و به مدت 2 ثانیه نگهدارید.
  2. به مدت 2 ثانیه آن را کاملاً شل کنید.
  3. دوباره 2 ثانیه منقبض کنید.
  4. به مدت 2 ثانیه عضله را شل کنید.
  5. این تمرین را 10 بار تکرار کنید.
  6. مدتی استراحت کنید.
  7. دوباره مراحل 1 تا 5 را تکرار کنید.

همانطور که میتوانید حدس بزنید این حرکت از آن رو تمرین سریع نام گرفته که شامل تغییرات سریع بین انقباض و رهاسازي است. براساس سطح توان فعلی خود میتوانید دفعات تکرار و دفعات انجام این تمرین را تغییر دهید.

تمرین دوم: تمرین متوسط

این تمرین حد متوسط سه تمرین است که به شما توصیه کردیم.

و به شکل زیر انجام میشود…

  1. عظله پیسی را منقبض کرده و به مدت 10 ثانیه نگهدارید.
  2. آن را براي 10 ثانیه کاملاً شل کنید
  3. دوباره 10 ثانیه منقبض کنید.
  4. دوباره 10 ثانیه کاملاً عضله را شل کنید.
  5. مراحل 1 تا 4 را تکرار کنید تا در کل ده انقباض انجام داده باشید.

بنابراین به طور کلّی این تمرین هم مشابه تمرین 1 است اما تفاوت کلیدي آنها در آن است که شما عضلات را به مدت طولانی تري منقبض میکنید و تا توان این عضله براي منقبض ماندن را بیشتر کنید.

تمرین سوم: مرکز قدرت

این تمرین واقعاً توان شما را افزایش میدهد و به شکل زیر است…

  1. عضله پی سی را منقبض کنید و تا جایی که میتوانید در حالت انقباض نگهدارید تا دیگر قادر به حفظ این حالت نباشید.
  2. یک دقیقه استراحت کنید.
  3. مراحل 1 و 2 را سه بار تکرار کنید.

۱۰ حقیقت جالب در مورد رابطه جنسی که احتمالا از آن بی خبرید را در وبلاگ الوکاندوم بخوانید.

خلاصه تمرینات

به طور کلّی بهتر است همه سه تمرین را انجام دهید.

بعد از مدتی ممکن است متوجه شوید که یکی از این سه تمرین برایتان محبوبتر است و اگر اینطور بود میتوانید همان یک تمرین را انجام دهید.

مهمترین عامل در تمرینات عضله پیسی آن است که به طور مداوم انجام شوند (و در عین حال هر هفته یک روز را استراحت کنید).

اگر چند روز این عضله را تمرین دهید و بعد دست از تمرین بکشید قطعاً بیفایده است و نمیتوانید عضله را به میزان لازم براي ارگاسمهاي متعدد قوي کنید، بنابراین زمان خود را صرف این تمرینها کنید و حتماً تلاش کنید که تمرینات را 100 درصد درست انجام دهید. مهمتر از همه، اطمینان یابید که در طول شش روز از هفته زمانی را براي منقبض کردن این عضله اختصاص میدهید.

تنفس

عامل کلیدي بعدي در تجربه ارگاسمهاي متعدد تنفس شما است. تنفس شما در طول این روند کامل بسیار مهم است زیرا باعث میشود کنترل کاملی بر متوقف ساختن انزال خود داشته باشید و به شما اجازه میدهد که با آرامش یک ارگاسم بدون انزال را تجربه کنید.

همچنین این تمرینات روشی است براي آنکه انرژي ناشی از انزال را از اندام تناسلی خود خارج کنید. این نحوه عملکرد تمرینات تنفس در حین ارگاسم بدون انزال است… در زمانی که انزال را متوقف میکنید میتوانید نفسها عمیق دیافراگمی بکشید. در یک کلام، تنفس دیافراگمی بدان معنا است که ریههاي شما به سمت معده فشار میآورند. و هنگام بیرون دادن هوا شکم منقبض میشود.

همچنین باید مطمئن شوید که در حین این کار تا حد ممکن در آرامش باشید. این کار نباید یک تجربه پرتنش باشد.

تنفس به این شکل بهترین روش براي پر کردن ریهها با بیشترین حجم هواي ممکن است… و با این حجم ماکزیمم از هوا میتوانید آرامش بیشتري داشته باشید و کاملاً روند ارگاسم بدون انزال را کنترل کنید.

انجام تنفس صحیح واقعاً ساده است؛ بخش دشوار آن است که این کار را فراموش نکنید. وقتی ارگاسم بدون انزال را تمرین میکنید نباید تنفس صحیح را فراموش کنید!

چطور ارگاسمهاي متعدد را تجربه کنیم

حال تمام شرایط اولیه براي تجربه ارگاسمهاي متعدد را میدانید، پس بیایید روند دقیق آن را برایتان توضیح دهیم.

ابتدا، باید بدانید که این یک مهارت است. بنابراین نیاز به تمرین دارد.

اگر به اندازه کافی عضله پیسی خود را قوي کنید در اولین تلاش موفق میشوید، اما اگر موفق نشدید نگران نباشید. کاملاً طبیعی است که در اولین تلاش موفق نشوید. این یک مهارت است. صبور باشید و به خودتان اعتماد کنید، و به زودي موفق می شوید و این موفقیت ارزش تلاشتان را دارد.

 

اگر این روش موفق نبود چطور؟

حال همانطور که قبلاً گفتیم، ممکن است دفعه اول موفق نشوید.

سه اشتباه رایج در این روش شامل متوقف کردن تحریک خیلی زودتر از رسیدن به ارگاسم، متوقف کردن خیلی دیر تحریک (و اجتناب ناپذیر شدن انزال) یا قوي نبودن عضله پی سی به اندازه کافی براي جلوگیري از انزال، حتی در صورت صحیح بودن زمانبندي است.

بنابراین این اشتباهات واقعاً میتواند به دو عامل مربوط شود، زمانبندي و توان عضله پی سی. و هردوي این مشکلات از طریق تمرین برطرف می شود.

اگر زمانبندي شما اشتباه است و خیلی زود تحریک را متوقف میکنید، بنابراین باید کمی دیرتر و نزدیک به ارگاسم دست از تحریک بکشید.

اگر خیلی دیر تحریک را متوقف میکنید، فقط باید کمی زودتر تحریک را متوقف کنید.

و اگر عضله پی سی شما به اندازه کافی قوي نیست، جاي نگرانی نیست، فقط تمرینات خود را ادامه دهید.

تجربه ارگاسمهاي متعدد واقعاً به همین سادگی است…

مسئله اصلی متوقف کردن تحریک درست قبل از ارگاسم، منقبض کردن عضله پی سی انجام تنفس دیافراگمی عمیق است. با تمرین کافی هر مردي میتواند این کار را بکند و از تجربه ارگاسمهاي متعدد و رضایت حاصل از رابطه جنسی طولانیتر لذت ببرد.

نکات

در اینجا چند نکته مختصر را میگوییم که باید در هنگام یادگیري این روند بخاطر داشته باشید…

  1. اگر هر یک از مراحل بالا در هر زمانی موجب آزار شما میشود فوراً آن را متوقف کنید و استراحت کنید.
  2. حتماً در حین تمرینات خود یک روز استراحت را رعایت کنید.
  3. اطمینان یابید که تغذیه سالمی دارید تا عضله پیسی امکان ترمیم و بهبودي بعد از تمرین را داشته باشد.
  4. حتماً به اندازه کافی بخوابید.
  5. صبور باشید. اگر نتایج خیلی سریع بروز نکرد بدان معنا نیست که موفق نخواهید شد. تسلیم شدن تنها چیزي است که باعث شکست شما میشود.
  6. یک روال روزمره ایجاد کنید و زمانی را براي انجام تمرینات عضله پیسی خود در نظر بگیرید. اگر این کار را به یک عادت بدل کنید احتمال انجام مداوم تمرینات ده برابر بیشتر میشود.
  7. اگر همسرتان نیز مایل باشد میتوانید او را نیز در تمرینات شرکت دهید. البته قبلاً گفتیم که بهتر است به تنهایی تمرین کنید، اما اگر با حضور همسرتان راحت هستید میتوانید این کار را در کنار او انجام دهید.

اندازه آلت تناسلی به طور میانگین چقدر باید باشد؟ را در وبلاگ کاندوم باکس بخوانید

موفق باشید

تجربه ارگاسمهاي متعدد واقعاً مهارتی فوقالعاده است. این مهارت نه تنها میتواند میزان لذت رابطه جنسی را برایتان بیشتر کند، بلکه به شما کمک میکند طول رابطه جنسی را بیشتر کنید!

بنابراین یادگیري این مهارت قطعاً ارزش تلاش را دارد. پشتکار داشته باشید و هرگز تسلیم نشوید تا به لذتی که لایق شما است برسید.

در ادامه به کتاب می پدازیم…

دسته‌بندی سلامت جنسی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط در واتس اپ
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت